Tas Ir 1 Ļoti Noderīga Svars

p?rtikas di?tas p?rtikas vesel?bas

Ar Pārtikas Optimizēšana, jūs varat ēst milzīgas plāksnes, kas atbilst ikdienas pārtiku—bez sajūta liegta, un ar to nav nepieciešams svērt vai mērīt. Apakšējā ka uzacu iesniedzat. Strausu gaļa ir uzlecošā zvaigzne grils. Lai gan tas ir tehniski sarkanā krāsā un ir bagāts garšas liellopu gaļa, tajā ir mazāk tauku nekā tītaru vai vistu. Četru unce patty satur gandrīz 30 gramus muskuļu ēka uzturvielu un tikai seši grami tauku. Plus, kas ir viens rādīšana ir 200% no dienā ieteicamās vitamīnu B-12. Šo eksotisko gaļu, var arī palīdzēt whittle jūsu vidū: Strausu satur 55 mg, holīna, kas ir viens no šo būtisko uzturvielu tauku zudumu, Un tas nav tik grūti, kā izklausās—strausu ir aizvien pieejams lielveikalos visā valstī.

Lai gan tā ir taisnība, ka olu baltumus ir maz kaloriju, tauku bezmaksas, un satur visvairāk olbaltumvielas atrast olu, ēdot visu olu ir izdevīga, lai jūsu vielmaiņu dzeltenums satur daudz vielmaiņa-stoking barības vielas, ieskaitot taukos šķīstošo vitamīnu, neaizstājamās taukskābes, un — vissvarīgākais — holīna, spēcīgs savienojums, kas uzbrūk gēnu mehānisms, kas izraisa ķermeņa uzglabāt tauku ap jūsu aknas. Bažas par holesterīnu? Jauni pētījumi liecina, ka mērens patēriņš veselas divas olas dienā nav negatīvas sekas personai, kas ir lipīdu (tauku) profils, un faktiski var uzlabot.

Drunkorexia ir salīdzinoši jauns termins pārklāšanās iedzeršana dzeramo un nesakārtotā ēšanas. Modelis var ietvert uzvedību, piemēram: kas ierobežo kalorijas, lai saglabātu tos līdz" par alkohola; dzeramā pārāk uz punktu dūša, kā veids, lai iztīrītu; overexercising pirms dzeršanas vai nākamajā dienā; vai badā dienā pēc nakts uzdzīves dzeršana. Iespējamās blakusparādības apvienot ar alkohola undereating un/vai bufersistēmas ir nopietnas, ieskaitot grūtības koncentrēties, grūtības pieņemt lēmumus, turklāt, lai arī novājināta imūnsistēma un lielāks risks, traumu un akūtu alkohola saindēšanās. Šī ir tendence, es esmu ievērojis ne tikai koledžas studentiem, bet arī sieviešu vidū to 20s, 30s un 40s.

Sievietes, kas tika uzdots izveidot sarakstu ar vērtībām (piemēram, attiecības, politika un reliģija), un pēc tam rakstīt par vienu, kas ir, kas bija svarīgākais, lai viņiem zaudēja vairāk svara, bija zemāks BMIs un mazākas waistlines, nekā tiem, kuri nav rakstīt par savām vērtībām, atrast zinātnieki no Stenfordas Universitātē un University of Waterloo Kanādā. Žurnālā Psiholoģiskās Zinātnes, pētījumu autori spekulējis, ka tad, kad mēs koncentrējamies uz to, kas ir svarīgi, lai mums, mēs justies labāk par sevi un vairāk kontrolēt mūsu ieradumus, padara mūs mazāk var vērsties pārtikas, stresa vai emocionālo vajadzību.

Kad tu biji jaunāks, tu varētu viegli uz leju pāris želejas virtuļi bez jebkādām sekām.
Ātri uz priekšu, lai jūsu vecāki sev un jums zvēru, jūs varētu gūt mārciņa tikai meklē donut caurumu. Saskaņā ar Dr Oz, jūsu vielmaiņa palēninās par 5%, katru desmitgadi pēc tam, kad jūs savukārt 40. Jūsu metabolisms ir jūsu ķermeņa, pārvēršot barību enerģijā. Kad tas palēnina, nevar sadedzināt kalorijas, kā jūs izmantot.

Daudzi eksperti saka, ka, lai cīnītos ar šo, jums vienkārši nepieciešams, lai apdares off apmēram 100 kalorijas dienā no jūsu uzturu. Tas var šķist daudz, bet kalorijas var ātri saskaitīt.

100 papildus kalorijas dienā, 365 dienas gadā, jūs meklējat, ir līdz 10 mārciņas svara, jūs varat iespējams iegūt.