Dzērieni Un Veselībai

Dzērieni Un Veselībai

Notievēšanu. uzņēmums, kas maisa publiskas debates ar savu pretrunīgo svara zudums tirdzniecības teica trešdien, ka viņu reklāmu, nav diskriminējošs un nav pārkāpts neviens likums". Izmantojiet to, lai to nepazaudētu. Sēdēt ikreiz, kad tu ēd, vēlams pie galda. "Ja jūs jautājat kādam, lai atcerēties, ko viņa ēda dienu, viņa būs aizmirst lielāko daļu pārtikas produktu viņa patērē pieceļoties," Beck Busis saka. Izslēgt TELEVIZORU vai datoru, nolikt jūsu tālruni, un paskaties uz savu pārtiku. Saost.

Košļāt lēni, un nelieciet otru kož savu dakšiņu, līdz jūs norīt. Kad sievietes ēda pusdienas šo uzmanīgi, tās patērē par 30 procentiem mazāk, kad snacking vēlāk nekā tiem, kas klausījās ar audiogrāmatu pusdienlaikā, saskaņā ar pētījumu, British Journal of Nutrition.

Es biju upuris šiem krāpniekiem, daudzas reizes, pirms es atklāju reālu risinājumu, un es ceru, ka mana pieredze būs aiztaupa vilšanos un neveiksmi, tie rada. Es sāku diētu, kad es biju tauku kazlēnu. Man neizdevās ar vingrošanu, diētu un veida izkrāpšanu, piemēram, tiem iepriekš 25 gadus (vairāk kā 300 mārciņas), kamēr es atklāju, kā risināt problēmu, 140 mārciņas, un pirms 30 gadiem. Ticiet man, es zinu, kā tiem, atkārtotas neveiksmes sadragāt jūsu garu un jūsu pārliecības, ka jūs varat mainīt lietas. "Tas ir jautājums par diētu un vingrošanu," ārsts teiktu. "Jūs esat tikai got, lai izveidotu savas domas," cilvēki varētu teikt.

Es jutos slims, katru reizi, kad es dzirdēju, ka. Es ienīdu dzirdi to. Es mēģināju, ka vairāk un vairāk, un vienkārši nevar izdarīt, tāpēc man vienmēr bija neaizsargāti pret šo solījumu par to, ka es varētu svārki realitāte un daži produkts atrisinās problēma man.


Sliktākais par to, bija tā, ka man nav izskatās daudz dažādu, tikai mazāku. Tas bija tas, kas attur man domāt, man bija strādājis tik smagi par 3 mēnešiem un vēl nav apmierināti ar to, kā man izskatījās. Es vēl biju gļēvs, joprojām ir nenoteikts un joprojām jutās noguris visu laiku, dažas dienas vēl vairāk noguris, nekā tad, kad es biju smagāks. Tad sapratu, man, trenažieri, trenažieru zāle bija veikušas īpašus kursus un sertifikācijas, lai palīdzētu saviem klientiem saņemt uz labāku formu. Varbūt tie nav pietiekami konkrēts, lai mani. Man sāka pievērst daudz lielāku uzmanību tām lietām, ko es ēdu, pārtikas produktu veidiem, kā arī to, kā viņi skar mani, pat pārtikas produktus ieteicams mans treneris, kas man bija jāņem kā evaņģēlija. Lūk, ko es atradu.

svara zudums diētas apple novājēšanu
diētas tabletes, svara zudums

Es satiku līdz ar mani jauki (un slim) draugs Helēna uz pub svētdienas pusdienas. Viņa izskatījās apbrīnojami. Viņa gribētu bijis par Novājēšanu Pasaulē un bija laimīgi zaudēt 1½lbs katru nedēļu. Viņa lika cepetis un breezily man pastāstīja, cik daudz Syns viņa varētu nolikt - Slimming World runāt, tas ir veids, lai sekotu daudz nobarojamo pārtikas un jūs esat atļauts no 5-15 dienu. Man bija pārdoti. Es paņēmu grāmatu, bet vēl pēc nedēļas nespēj justies laimīgs, jo mana saulainā dienā drēbes (es ienīstu visas manas drēbes!), Es nolēmu doties uz "grupu", lai sniegtu to pareizi iet.

Jūs negribam, lai atkritumi naudu. Ja jūs palielināt savu probiotiskās baktērijas ar dzērienu, jogurtu, vai kapsulas, jums ir nepieciešams, ka baktērijas palikt dzīvs un labi. Tas ir, ja šķiedras nāk. Ja jūs vienkārši ēst kapsula, un visas baktērijas badā, tas ir naudas nosaka aizplūšanu. Jūs nevar sagremot vai nu šķīst, ne nešķīstošo šķiedrvielu...bet baktērijas var. Tā ir viņu štāpeļšķiedrām pārtikas avots, un, ja jūs nesaņemat pietiekami daudz šķiedrvielu, pēc katras ēdienreizes (un, ja jūs ēda baktērijas pastiprinātājs) jūsu probiotikas var samazināt, kā viņi diezgan viegli, lai badā. (Baktērijas, kas ir niecīga—tie nav ilgi bez barības vielas) Šīs šķiedras sauc Prebiotic Šķiedra", un jūsu labākais avots, lai tas ir augi. Dažas sēklas, banānus, pupas un zaļie lapu var visi, ir šķīstošā šķiedra.